Algemene voorwaarden

Bestellingen

Via deze website kunt u jaarontheffingen en ontheffingen voor een week of korter aanvragen.

Door uw bestelling geeft u te kennen, dat u zich op de hoogte heeft gesteld van de regels die gelden voor het varen in het Reeuwijkse Plassengebied, zoals opgenomen in de Algemene Plaatselijke Verordening Bodegraven-Reeuwijk (APV) en de aanwijzingsbesluiten van het College van Burgemeester en Wethouders.

Prijzen

Genoemde prijzen zijn in euro’s. Alle prijzen zijn geldig van 1 januari 2021 tot en met 31 december 2021.

De prijzen worden door de gemeente Bodegraven-Reeuwijk vastgesteld en zijn opgenomen in de tarieventabel behorend bij de legesverordening 2021. Zie downloads

Voor tarieven die onder de leges vallen is de BTW niet van toepassing.

Levertijd

Na ontvangst van de betaling ontvangt u de ontheffing direct digitaal. Voor de ontheffing voor een week of korter wordt er geen sticker verstrekt. in geval van een jaarontheffing streven wij ernaar om binnen twee weken de bijbehorende sticker per post toe te sturen.

Verzendkosten

Wij rekenen geen bijdrage in de verzendkosten.

Betaling

Bij de bestelling rekent u direct met iDEAL af. Het is voor particulieren niet mogelijk om op rekening te kopen of per bankoverschrijving te betalen. Indien u hierover vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact opnemen via e-mail: vaarontheffingen@stichtingveen.nl.

Uw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leeg